Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt olmanız gerekmektedir. Üye olmayanlar forumumuzda hiçbir şekilde aktivite uygulayamaz; Konu açamaz, Mesaj yazamaz, Eklenti indiremez, Özel mesajlasamaz. Forumumuzu tam anlamıyla kullanmak için üye olabilirsiniz.

Yönetimden ilk toplantı!

Konuyu Başlatan: ImHyp3rıoN

Konu Değerlendirmesi:
  • 0 Oy(lar) - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#1
Yönetimden ilk toplantı!
Yönetim kurulu, teknik direktör konusu başta olmak üzere çözüm bekleyen sorunlar için yol haritasını masaya yatırdı

[Resim: 806x378-serdal-adali-elected-new-preside...063351.jpg]
Beşiktaş yönetimi, bugün mazbatasını alarak görevine resmen başladı.

Başkan Adalı ve yönetimi, Tüpraş Stadyumu'nda gerçekleşen törenle Divan Kurulu Başkanı Tevfik Yamantürk'ten mazbatalarını aldı.

Törende başkan Serdal Adalı kısa bir konuşma yaparken sonrasında ise yönetim kurulu üyeleri Tüpraş Stadyumu'ndaki yönetim binasında ilk resmi toplantısını gerçekleştirdi.

Yönetim kurulu, teknik direktör konusu başta olmak üzere çözüm bekleyen sorunlar için yol haritasını masaya yatırdı.


kaynak
Her Türlü Soru Öneri Ve Şikayetlerinizi Özel Mesajdan iletebilirsiniz..
Alıntı


Bu Konuya Göz Atan Kullanıcılar:
1 Ziyaretçi(ler)

Konu Gösterim Seçenekleri
Hızlı Erişim: